آگهی

دانلود انیمیشن فرار مرغی ۲ 2023 (رایگان بدون سانسور)

دانلود انیمیشن فرار مرغی ۲ 2023 (رایگان بدون سانسور)
دانلود انیمیشن فرار مرغی ۲ 2023 (رایگان بدون سانسور)


دانلود انیمیشن فرار مرغی ۲ دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود انیمیشن 2023 Chicken Run 2 فرار مرغی 2: طلوع ناگت زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت با کیفیت عالی و لینک مستقیم

توضیحات انیمیشن Chicken Run Dawn of the Nugget 2023:

عنوان انیمیشن: Chicken Run Dawn of the Nugget 2023 - انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت

محصول کشور: United States, United Kingdom

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2023 میلادی

مدت زمان هر قسمت: 101 دقیقه

سازندگان: Netflix

زیرنویس فارسی: دارد

ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی، و کمدی

منتشر کنندهفیلیمو1

کارگردان: Sam Fell

تهیه کننده: استیو پگرام

امتیاز: 7.2 از 10

کیفیت: 720p,1080p

بازیگران: Zachary Levi, Thandiwe Newton, Bella Ramsey

خلاصه داستان:

در خلاصه داستان Chicken Run Dawn of the Nugget 2023 - انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت آمده است که، رپس از موفقیت در فرار از مزرعه تویدی به یک شیوه جسورانه و ریسک‌آمیز، جینجر و تیمش مکان ایده‌آل خود را کشف کردند، یک جزیره آرامشبخش که تمام گله می‌توانند در آنجا به راحتی زندگی کنند، بدون هیچ ریسکی از رسیدن آسیب سوی انسان‌ها. و با ورود دختر جدید جینجر و راکی(مولی)، به نظر می‌رسد که پایان رویای جینجر در نهایت به حقیقت پیوسته است. با این حال، تمام جمعیت مرغان در حال حاضر با یک خطر تهدیدآمیز و جدید در سرزمینشان،توسط یک دشمن آشنا روبه‌رو شده‌اند.جینجر و تیمش با اراده برای حفظ آزادی خود، حتی اگر به معنای تهدید جانشان باشد،به مبارزه می پردازند و ... شما می توانید دانلود Chicken Run Dawn of the Nugget 2023 - انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت (کامل و رایگان) را از وب سایت فیلیمو1 دانلود کنید.

درباره انیمیشن Chicken Run 2 فرار مرغی 2: طلوع ناگت:

انیمیشن "فرار مرغی 2: عصر ناگت"، که ممکن است با نام "Chicken Run 2" بیشتر شناخته شده باشد، یک کارتون پرماجرا و خانوادگی با چاشنی طنز و فانتزی است. ساخت این انیمیشن به کارگردانی سم فل و تولید مشترک آمریکا، بریتانیا، و فرانسه در سال 2023 به وقوع پیوسته است، همراهی شده توسط سه استودیوی بزرگ Aardman Animations، DreamWorks Animation و Netflix Animation. این انیمیشن که فیلمنامه‌اش را کری کرکپاتریک، جان اوفارل و ریچل تانرد همکاری نگارش کرده‌اند، صداهایی چون تندی نیوتون، زکری لی‌وای، بلا رمزی؛ همراه با ایملدا استنتون، دیوید بردلی، و سایرین را به گونه‌ای متفاوت به کار گرفته‌اند. "چیکن ران: عصر ناگت" که با تکنیک استاپ موشن تولید شده، ابتدا در 14 اکتبر 2023 در فستیوال فیلم بین‌المللی BFI لندن به نمایش درآمد و پس از آن در تاریخ 8 دسامبر در سالن‌های سینمایی آمریکا به وسیله استودیو Aardman Animation Studio به اکران درآمد.

Chicken Run Dawn of the Nugget 2023 - انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت

"فرار مرغی 2: عصر ناگت"، نخستین نمایش اینترنتی خود را در تاریخ پانزدهم دسامبر سال 2023 به طور همزمان در پلتفرم استریم نتفلیکس NETFLIX، در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، و دیگر کشورها تجربه کرد. این انیمیشن با نظارت هم‌صدا بر تولید از سوی لیلا هوبارت، پل کیولی، کری کرک‌پاتریک، پیتر لرد، نیک پارک، استیو پگرام، کارلا شلی و دیوید اسپروکستون همکاری داشته، دل‌نشینی موسیقی آن را هری گرگسون-ویلیامز تضمین کرده و تراش و تنظیم هنری آن به دست مهارت‌های سیم اوان جونز و استیون پرکینز انجام گرفته است. این انیمیشن دنباله‌ای بر نسخه اولیه "چیکن ران" که در سال 2000 میلادی منتشر شد، به شمار می‌رود. دوست‌داران و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه زبان اورجینال انیمیشن "چیکن ران: برهوت ناگت" را به همراه زیرنویس فارسی از وبسایت دوستی ها دریافت و لذت ببرند.


پیش نمایش انیمیشن 2023 Chicken Run 2 فرار مرغی 2: طلوع ناگت:


لینک دانلود:

زیرنویس چسبیده:(نسخه بدون سانسور)

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p


نسخه دوبله فارسی:

دانلود کیفیت BLURAY

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت 480

لینک پخش آنلاین


نقد و بررسی انیمیشن فرار مرغی ۲ 2023:

این فیلم دارای انیمیشن چشم نوازی است که از تغییرات فنی برای ساده‌تر کردن فرآیند استاپ موشن بهره می‌برد، و نشان تجاری استاپ موشن آردمن، انیمیشن گلی را حفظ می‌کند. موسیقی متن که توسط هری گرگسون-ویلیامز ساخته شده است، فیلم را با موسیقی اصلی خود تکمیل می کند. شخصیت ها، اگرچه برخی از صداپیشه ها تغییر کرده اند، اما همچنان قلب و رفتار متمایز خود را حفظ کرده اند. در حالی که فیلم به عنوان سرگرم کننده توصیف می شود، همچنین اشاره می شود که نسبت به فیلم اصلی کمتر به یاد ماندنی است و احساس کلی کاهش بازدهی دارد. طرح، به عنوان یک آهنگ کاور از "Chicken Run" اصلی مشخص می شود. تکرار بیت ها و شخصیت ها است، اما هنوز هم زمان خوبی را ارائه می دهد. درس‌های فیلم ملایم است، کمدی آن دوست‌داشتنی است و می‌توان آن را به‌عنوان جنبه‌ای گسترده در برابر کشاورزی کارخانه‌ای و بررسی وجودی ماهیت آزادی خواند. پایان فیلم زمینه را برای یک ماموریت بالقوه برای نجات مرغ ها از مزارع مرغ در سراسر شهرستان، با استقبال از آزادی و شجاعت آماده می کند. این دنباله که در نتفلیکس منتشر شد، 23 سال است که در حال ساخت است و طنز بی‌پروا و روحیه اجتماعی بریتانیایی را که آردمن به آن می‌شناسند، حفظ کرده است.

دانلود انیمیشن فرار مرغی ۲ 2023


نکته: برای اطلاع سریع از آپلود قسمت های جدید سریال و و اخبار و مطالب سایت در کانال تلگرام رسمی سایت زیر عضو شوید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
  1. Avatar

    انیمیشن فرار مرغی
    من این انیمیشن رو فقط برای سرگرمی دیدم اما یهو به خودم اومدم و دیدم که قراره مخاطب کودک و نوجوان این انیمیشن رو ببینن و واااقعا تحت تاثیر قرار بگیرن بیاین یکم عمیق تر نگاه کنیم ...

  2. Avatar

    نسخه دوبله فارسیش حذفیات داره؟......یا کامله؟

    پاسخ : کامله

  3. Avatar

    سلام دوبله هست؟

    پاسخ : بله هست

  4. Avatar

    درسته از آخرین باری که هفت هشت سالم بود، بیست سالی می‌گذره؛ ولی آیا این به این معناست که فرار مرغی ۲ رو نباید با یک ذوق تمام نشدنی ببینم؟
    قطعا خیر! فرار مرغی تو ۵۰ سالگی هم هیجان داره!

  5. Avatar

    ‏پشماام فرار مرغی ۲ اومد! من بچه که بودم چند روز در هقته از مدرسه که میومدم میرفتم خونه مامان بزرگم یه رانی پرتقالیم میگرفتم وسط راه و میشستم هربار قسمت ۱ اینو میدیدم 🫠
    الان بنده خدا ها میگن آره ما داشتیم دیوونه میشدیم اینقدر دیدی اینو😂

  6. Avatar

    عالی بود خیلی ممنون

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم